دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس ، عبارتی عامیانه است برای انواعی از دوربین خودرو که محل نصب آنها پشت آینه است. دوربین پشت آینه ای خودرو به هیچ مدل و یا شرکت خاصی تعلق ندارد و همانطور که بیان شد تنها بیانگر محل نصب دوربین است.

کاربران عموما تقاضای دوربینی دارند که از جهت ظاهری پس از نصب نا محسوس باشد. هم به جهت حفظ زیبائی و هم به جهت رعایت مسائی ایمنی.بر همین اساس دوربین پشت آینه ای خودرو ، نامحسوس هم خواهد بود.

توجه داشته باشید که دوربین آینه ای خودرو نوعی از دوربین خودرو است که درون آینه تعبیه شده است و ربطی به دوربین پشت آینه ندارد.

  • دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس یکتانگر
  • دوربین پشت آینه ای خودرو نامحسوس

البته باید توجه داشت که هیچگاه نباید کارآمدی دوربین را فدای زیبائی کرد. دوربین خودرو وسیله ای فانتزی و لوکس نیست. بلکه ابزاری است توانمند برای افزایش سطح ایمنی و نظارت بر خودرو .نصب دوربین خودرو قواعدی دارد که باید رعایت شده و نهایتا کارآمدی لازم را برای کاربرش ایجاد کند.

توجه داشته باشید که نصب دوربین مخفی در خودرو ، از جهت حقوقی و قضائی هم باید با رعایت اصولی باشد که در مقاله دوربین مخفی و نامحسوس به طور کامل به آن پرداخته‌ایم.

هم اکنون دوربین های حرفه ای بلک ویو ( Blackvue ) و آیرود ( IROAD ) ، به گونه ای طراحی شده اند که در عین زیبائی و کارآمدی به راحتی قابلیت نصب پشت آینه را هم دارند و نا محسوس هستند. دوربین دوم این مدلها نیز با داشتن طراحی منحصر به فرد ، هم قابلیت نصب پشت آینه را دارند و هم به راحتی در هر نقطه‌ای به دلخواه کاربر قابل نصب هستند.

شرکت یکتانگر ارتباطات به عنوان مرجع تخصصی دوربین خودرو ، آماده ارائه مشاوره و پاسخگوئی به سئوالات شماست.