بهترین دوربین خودرو چیست ؟

شاید همیشه مهمترین سوال این است که بهترین دوربین خودروئی چیست و بهترین برند دوربین خودرو کدام است ؟

اگر به دنبال یک جواب تک کلمه‌ای هستید ، در پیدا کردن جواب به خطا خواهید رفت.

زیرا بهترین بودن یک کالا نتیجه مجموعه‌ای از عوامل است که در مجموع  جایگاه کالا را در طیفی از ” کالای بد ” تا ” کالای عالی ” مشخص می‌کند.

اما عوامل تعیین کننده بهترین دوربین فیلمبرداری خودرو چیست ؟

بهترین دوربین خودرو dash cam

مرجع تخصصی دوربین خودرو dash cam

1 – کامل بودن امکانات اصلی دوربین خودرو :

ضبط فیلم با کیفیت بالا ، ضبط صدا با کیفیت خوب ، ثبت سرعت و زمان ، ضبط مختصات جغرافیائی ، وجود دو دوربین جدا از یکدیگر ، توانمندی ضبط در حالتهای متفاوت و … از جمله امکانات اصلی بهترین دوربین خودروئی است.

بهترین دوربین خودرو هوشمند

2 – کامل بودن امکانات جانبی دوربین خودرو :

وجود ردیاب ( GPS ) ، امکان انتقال تصویر آنلاین ، ضبط در حالت تایم لپس ( Time Laps ) ، تنظیم هوشمند برق ، امکان ارتباط از طریق وای فای ( Wifi ) و … از جمله امکانات جانبی بهترین دوربین خودرو است.بهترین دوربین خودرو یکتانگر

3 – کامل بودن لوازم جانبی مورد نیاز :

بهترین دوربین خودرو و لوازم آن

کابل های ارتباطی ، کارت حافظه ، کابل برق فندکی ، کابل برق هوشمند ، لوازم مورد نیاز نصب و دفترچه راهنما از جمله لوازم جانبی دوربین خودرو است که وجود آنها برای بهترین دوربین خودروئی الزامی است.

4 – اصل بودن و اصالت داشتن :

اگرچه تشخیص کالای اصل ( Original ) از کالای غیر اصل گاهی مشکل است اما معیارهائی برای تشخیص کیفیت دوربین خودرو وجود دارد که شما می‌توانید از اصل بودن کالا مطمئن شوید. پس اصل بودن کالا شرط اساسی برای بهترین بودن است.

تشخیص فروشنده دوربین خودرو حرفه‌ای

تشخیص فروشنده دوربین خودرو حرفه‌ای

 5- وجود نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش معتبر :

کالائی که به واسطه نماینده رسمی فروش ، به تولید کننده مرتبط باشد یعنی از خدمات پس از فروش معتبری برخوردار است و مشتری چه از جهت کیفیت و چه از جهت دریافت اطلاعات و خدمات مناسب پس از خرید خیالش راحت است. دوربین های خودرو حرفه‌ای نیاز به اطلاعات و تخصص کافی برای نصب و راه اندازی و استفاده از دوربین دارند که این مهم تنها از طریق نمایندگی رسمی فروش قابل دستیابی است.

6 – قیمت مناسب دوربین  :

قیمت مناسب الزاما به معنای قیمت پائین نیست. قیمت مناسب یعنی اینکه به ازای پول پرداختی ، کالا و خدماتی را دیافت کنید که ارزش آن پول را داشته باشد.

همه ما تجربه خرید کالاهای به ظاهر ارزان را داشته‌ایم و بارها و بارها خودمان را برای انتخاب بدون آگاهی سرزنش کرده‌ایم.

البته باید توجه داشت که هر کالای گرانی هم الزاما کالای مرغوبی نیست و گاهی اوقات تنها اسامی برندها موجب گرانی بی مورد کالا می‌شوند. در هر حال عوامل تعیین کننده قیمت دوربین خودرو هر چه که باشد، وجود قیمت مناسب یکی از الزامات بهترین دوربین خودرو است.

با توجه به آنچه که بیان شد، شرکت یکتانگر ارتباطات ، برای پیدا کردن بهترین دوربین خودرو ، آماده مشاوره و پاسخگوئی به شما بزرگواران است.