دوربین خودرو ماشین‌آلات معدن و راهسازی

دوربین خودرو ماشین آلات معدن و راهسازی یکی از تجهیزات ضروری تجهیزات خودروئی معادن و راه سازی است.
نصب دوربین بر روی ماشین آلات سنگین صنعتی و معادن از چند جهت کلی حائیز اهمیت است:

حفظ ایمنی:

کار با ماشین آلات خودروئی معادن و راهسازی به سبب ابعاد بزرگ این خودروها و نوع کار خاص آنها بسیار حساس و پر خطر است.
عدم اشراف و دید کافی از اطراف خودرو میتواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.
دوربین خودرو ماشین‌آلات معدن و راهسازی به خوبی این نقیصه را بر طرف می‌کند. راننده به راحتی بر روی صفحه نمایش مقابل خود به تصویر اطرافش نظارت دارد.


دوربین-خودرو-ماشین_آلات-معدن-و-راهسازی

بالا بردن سرعت و راندمان کار:

در بسیاری از مواقع به علت عدم دید کافی راننده، سرعت انجام عملیات با خودروهای سنگین، کند و زمان‌بر است. وجود تصویر محیط کار بر روی صفحه نمایشگر راننده تاثیر به سزائی در افزایش سرعت و راندمان کار دارد.

بالا بردن کیفیت کار:

مشاهده و نظارت کافی و جامع بر اطراف خودرو و محل کار خودرو، از خطاها و دوباره کاری‌های رایج جلوگیری می‌کند و عموما کیفیت اجرای عملیات بالا می‌رود.

ثبت و ضبط وقایع:

ثبت و ضبط وقایع کاری چه از جهت ثبت چگونگی انجام عملیات خودرو و چه از جهت ضبط حوادث و وقایع ، برای راننده و کارفرما و شرکتهای بیمه‌گر بسیار حائیز اهمیت است.
دوربین خودرو ماشین آلات معدن و راهسازی با ضبط همه تصاویر ، صداها ، موقعیت خودرو و ضربات وارده ، مستندات مورد قبول را فراهم می‌کند.

نظارت آنلاین بر اجرای عملیات خودروهای صنعتی:

در بسیاری از مواقع نظارت آنلاین ( بر خط و در لحظه ) بر اجرای عملیات حفاری ، راهسازی و … جهت اِعمال مدیریت کارآمد ضروری است.
دوربین‌های خودرو هوشمند و آنلاین یکتاگر، نظارتی همه جانبه را برای مدیریت کارآمد فراهم می‌کند.دوربین خودرو ماشین آلات معدن و راهسازی با ضبط همه تصاویر ، صداها ، موقعیت خودرو و ضربات وارده ، مستندات مورد قبول را فراهم می‌کند.

دوربین خودرو هوشمند یکتانگر مناسب برای انواع ماشین آلات معادن ، صنعتی و راهسازی

انواع دوربین‌های ارائه شده توسط شرکت یکتانگر هم از جهت ساختار فیزیکی و هم از جهت موارد فنی متناسب با انواع خودروهای صنعتی است.
تراکتور ، بیل مکانیکی ، اسکریپر ، لودر ، کامیون ، تریلر ، گریدر ، غلطک و سایر ماشین آلات صنعتی و سنگین به راحتی می‌توانند از دوربین‌های خودروئی یکتانگر استفاده نمایند.

شرکت یکتانگر ارتباطات سالهاست که در جهت تامین تجهیزات نظارت تصویری خودروهای سنگین از جمله ماشین‌های آتش نشانی ، معادن ، حمل و نقل، آمبولانس‌ها و … فعال است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله