دوربین خودرو مانعی برای مزاحمت خیابانی

بر اساس گزارش پلیس ، از زمان اجرای طرح مقابله با مزاحمان خیابانی ، روزانه حدود 150 مورد تخلف در شهر تهران ثبت می‌شود.

مطمئنا تعداد مزاحمت های خیابانی که در بسیاری موارد با اتومبیل انجام می‌شود ، بیش از این تعداد است.

یقینا پلیس هم نخواهد توانست مانعی بر تخلفات مزاحمت خیابانی باشد.

تنها راه موثر آن است که هر شهروند مجهز به ابزاری باشد تا بتواند مزاحمت های مشاهده شده را به صورت مستند به پلیس گزارش کند.

این گزارش در بسیاری از موارد برای حمایت از دیگر شهروندانی است که مورد مزاحمت قرار می‌گیرند و تنها استفاده شخصی نخواهد داشت.

زمانی که هر گونه مزاحمت خیابانی به صورت مستند قابل گزارش و پیگری باشد، عرصه بر مزاحمان خیابانی تنگ شده و خود به خود از میزان اینگونه تخلفات به شدت کاسته می‌شود.

دوربین‌های خودرو حرفه‌ای BLACKVUE و IROAD تمام لحظات رانندگی و خودرو در حالت پارک را ثبت و ضبط می‌کنند.

و هر گونه اتفاقی را بر روی گوشی همراه اعلام نموده و شما می‌توانید در لحظه ، به خودروی خود متصل شده و صحنه اعلام شده را مشاهده نمائید.

دوربین ضد سرقت بلک‌ویو و آیرود تصاویر را با کیفیت 4K یا 8 مگا پیکسل ضبط می‌کنند. مجهز به تکنولوژی دید در شب ویژه لنزهای سونی هستند.

ضبط صدا ، نقشه تردد ، امکان ردیابی آنلاین خودرو ، ارتباط صوتی با خودرو و ضبط تصاویر به صورت تایم لپس از دیگر امکانات این دوربین‌هاست.

بسیاری از مزاحمت ها الزاما با خودرو اتفاق نمی‌افتد ، اما خودرو مجهز به دوربین هوشمند ، در حالت پارک تمام وقایع مقابل و اطراف خود را ضبط می‌کند.

در حال حاضر تصاویر دوربین های مدار بسته به عنوان اماره ، در دادگاه و دادرسی قضائی به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و قاضی را در تشخیص درست وقایع و محرز شدن جرم ، کمک می‌کنند.

مزاحمت خیابانی برای بانوان از جمله مواردی است که رانندگان خانم با تجهیز نمودن خودرو به دوربین ثبت و ضبط وقایع ، به راحتی مزاحمت را مستند نموده و قادر به شکایت از فرد مجرم خواهند بود.

مزاحمت در محیط پارک ، مثل اسید پاشی و خش زدن خودرو از دیگر مواردی است که به خوبی به وسیله دوربین خودرو 360 درجه فیلمبرداری و ضبط می‌شود.

مزاحمت خیابانی در تهران و کلان شهرها به راحتی با دوربین خودرو دید درشب و ضد سرقت ، قابل کنترل است.

شرکت یکتانگر ارتباطات ، مرجع تخصصی دوربین خودرو در ایران ، آماده مشاوره و پاسخگوئی به سئوالات شما بزرگواران است.