گارانتی دوربین خودرو یکتانگر ، ضامن اطمینان مشتری برای خریدی مطمئن و بدون نگرانی است.
گارانتی Guarantee و وارانتی Warranty در واقع تعهداتی هستند که تولید کننده و یا فروشنده به خریدار می‌دهند.
تعهداتی مبنی بر اینکه کالای خریداری شده تا مدت زمان مشخصی مطابق با مشخصات بیان شده کار می‌کند.
و اگر در این مدت زمان کالای خریداری شده دچار مشکل شد، از طرف فروشنده یا تولید کننده رفع عیب ، جایگزین و یا پس گرفته شود.
معمولا بر اساس نوع کالاها، شرایط گارانتی و وارانتی نیز متفاوت است.
معمولا در تعهدات گارانتی ، بر خلاف وارانتی ، در صورت مشکل‌دار شدن کالا امکان عودت پول خریدار وجود دارد.
معمولا هزینه‌های ارسال برای عودت کالا به فروشنده، جهت رفع عیب از طرف خریدار پرداخت می‌شود.
اما همانطور که گفته شد همه این تعاریف و ضوابط تنها توافقی است بین خریدار و فروشنده و می‌تواند مثل هر قول قراری به راحتی نقض و نادیده گرفته شود.
معمولا این تولیدکنندگان و فروشندگان هستند که ناقض این قول و قرار در ضمن فروش می‌شوند. چرا که رعایت آن هزینه‌بر است.
اعتبار وارانتی و گارانتی یک نام تجاری، یک شبه حاصل نمی‌شود، و حاصل سال‌ها وفای به عهد، نظارت دقیق و صرف هزینه است.گارانتی دوربین خودرو یکتانگرگارانتی دوربین خودرو یکتانگر یکی از تعهداتی است که با شرایطی بسیار استثنائی از طرف شرکت یکتانگر ارتباطات به مشتریانش داده می‌شود.
جدا از همه تعاریف کلیشه‌ای، روند انجام تعهدات ما نسبت به رفع عیب احتمالی دوربین خودرو فروخته شده تا کنون به شرح زیر بوده است:

روند انجام تعهدات گارانتی دوربین خودرو یکتانگر

با توجه به اصالت و حرفه‌ای بودن کالاهای ارائه شده توسط شرکت یکتانگر ارتباطات، همه مراحل انتخاب ، خرید ، نصب و آموزش کارکردن با دوربین، با همراهی و پشتیبانی کامل گروه فنی شرکت انجام می‌شود.
چنانچه به هر علتی، کاربر در کار با دوربین دچار ابهام و یا مشکلی شد با گروه فنی تماس می‌گیرد ( از طریق تلفن و یا شبکه‌های اجتماعی) و در بیش از 98 درصد موارد رفع ایراد خواهد شد.
چنانچه در مرحله اول ایراد بر طرف نشد، دوربین برای رفع عیب احتمالی به دفتر مرکزی شرکت ارسال و توسط گروه فنی شرکت رفع عیب خواهد شد.
در مواردی، گروه فنی شرکت یکتانگر و تولید کننده ( از کشور کره جنوبی) به صورت متمرکز ، اقدام به رفع عیب احتمالی می‌نمایند.
در صورتیکه مسئله در داخل کشور حل نشد، دوربین معیوب به کشور سازنده ارسال و پس از رفع عیب مجددا به مشتری تحویل می‌شود.
در طول مدت گارانتی مشتری هیچ هزینه‌ای ( به غیر از ارسال به دفتر مرکزی شرکت یکتانگر ارتباطات) پرداخت نمی‌کند و از روند اجرای همه مراحل به صورت موردی مطلع خواهد شد.
با توجه به کیفیت بالای محصولات و نظارت دقیق شرکت بر همه مراحل انتخاب تا آموزش کاربران، کالاهای ارسالی به کشور سازنده، کمتر از 2 درصد فروش بوده است.
گارانتی دوربین خودرو یکتانگر و خدمات پس از فروش آن، به اقرار و باور مشتریان محترم، مثال زدنی و منحصر به فرد است.