دوربین خودرو شیائومی یکی از صدها قلم کالائی است که تحت نام برند شیائومی ( Xiaomi ) چین در بازار ایران وارد شده است.

قبل از معرفی دوربین ماشین شیائومی ، بهتر است کمی با شرکت شیائومی آشنا شویم.

شرکت شیائومی در سال 2010  میلادی در چین شروع به کار کرد. دفتر مرکزی آن در شهر بیجینگ قرار دارد.

حوزه اصلی فعالیت آن الکترونیک و به طور مشخص طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند بود و اولین محصول گوشی همراه شیائومی در سال 2011 به بازار چین وارد شد. بنا بر دلایل متعددی این شرکت رشد ناگهانی و عجیبی داشت و در طول چند سال به یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیکی در چین تبدیل شد. و حوزه فعالیت خود را در بسیاری از لوازم الکترونیک مثل تلویزیون و لپ‌تاپ هم گسترش داد .

اما آن چیزی که نام شیائومی را رواج داد ، ورود این شرکت به تولید لوازم مصرفی الکترونیک مثل هندز‌فری ، اسپیکر ، پاور بانک ، تبلت ، دستبند سلامتی ، و لوازمی مصرفی روزانه مردم بود. کار به جائی رسیده که هم اکنون در ایران ، محصولاتی همچون دوچرخه ، تایر ، کیف ، چمدان و سه‌راهه برق و … با برند شیائومی موجود است.

کاملا مشخص است که دوربین خودرو هم از گزینش شرکت شیائومی به دور نمانده و چندین دوربین خودرو با این برند عرضه شده است .

معروف‌ترین مدل دوربین خودرو شیائومی تنها یک دوربین دارد و از جهت ظاهری شبیه دوربین عکاسی است.

نهایتا از کارت حافظه 64 گیگ پشتیبانی می‌کند و از جهت حرفه‌ای بودن در رده کالای چینی متوسط قرار می‌گیرد.

امروزه برندهای کره‌ای حرفه‌ای  Blackvue و Iroad  با توانمندی‌های بسیار بالا ،  هوشمندی واقعی و مجهز بودن به آخرین فنآوری در زمینه انتقال تصویر زنده ، پیشرو در زمینه طراحی و تولید دوربین خودرو dash cam  در دنیا هستند.

شرکت یکتانگر ، مرجع تخصصی برترین‌های دوربین خودرو ، آماده مشاوره و پاسخگوئی به سئوالات شماست.

دوربین خودرو شیائومی D08- یکتانگر

Xiaomi 70mai Lite D08 Smart Dash Cam

مشخصات کلی دوربین

از جمله امکانات ویژه ای که دوربین ۷۰mai مدل D08  شیائومی از آن برخوردار است بهره مندی از یک ال سی دی ۲ اینچی، قابلیت دید در شب، قابلیت ضبط فیلم فول اچ دی ۱۸۰۰ مگا پیکسل، دارا بودن حالت پارکینگ می باشد.

دوربین خودرو شیائومی - یکتانگر - d08 monitor

ضبط فیلم فول HD 1080P و فشرده سازی ذخیره سازی رمزگذاری فیلم پیشرفته، کیفیت تصویر را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. میدان دید ۱۳۰ درجه‌ای دوربین پهنای جاده را به خوبی دربرگرفته، دید بهتری به شما می‌دهد. این دوربین مجهز به سنسور تصویر SONY IMX 307 است که برای بهبود کیفیت تصویر در نور کم مناسب است و به حفظ جزئیات حتی در روزهای ابری کمک می‌کند. می‌توان پس از رانندگی و زمانی که ماشین را پارک می‌کنید، حالت دوربین ماشین ۷۰mai Lite شیائومی را به حالت نظارت بر پارکینگ تغییر داد که در آن سنسور G به طور مداوم خودرو را نظارت می‌کند؛ و هنگامی که برخوردی صورت می‌گیرد، این دوربین به طور خودکار ضبط ویدئو را روشن می‌کند. سپس به شما یادآوری می‌کند که هنگام بازگشت به ماشین، فیلم رویداد را بررسی کنید

دوربین ماشین شیائومی - یکتانگر - زاویه دید

اپلیکیشن ۷۰mai از سیستم عامل IOS و آندروید پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد ویدیوی HD را از طریق آن مشاهده و بارگیری کنید. شما می‌توانید از طریق Wi-Fi در زمان واقعی فیلم‌ها را ببینید. برای صرفه جویی در فضای کارت حافظه میکرو، دوربین ماشین ۷۰mai Lite شیائومی از ضبط خودکار فیلم‌ جدید بر روی فیلم‌های قدیمی پشتیبانی می‌کند. همچنین برای جلوگیری از بازنویسی بر روی فیلم ضبط شده، می‌توانید فیلم‌های اضطراری را در “Event File” قفل کنید. در یک طرف دستگاه، یک اسلات برای نصب کارت microSD تا ۶۴ گیگابایت و نیز یک پورت USB‌ وجود دارد که با استفاده از آن دستگاه می‌تواند از طریق شارژر ماشین یا یک پاور بانک شارژ شود. ابعاد این دیوایس ۸۲ × ۵۸٫۲ × ۴۰٫۵ میلی‌متر می‌باشد و با یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند. صفحه نمایش ۲ اینچی LCD آن با کلیدهای کنترل مکانیکی همراه است. تمام تنظیمات دوربین ماشین ۷۰mai Lite شیائومی از طریق یک گوشی هوشمند به آسانی صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که در کالاهای چینی معمولا توضیحات ارائه شده در مواردی با واقعیت تطابق کامل ندارد.

اما برند شیائومی به نسبت قیمتش نسبتا مورد رضایت نسبی مشتریان بوده است.

دوربین حودرو شیائومی - یکتانگر - d05

دوربین خودرو ۷۰mai Mini شیائومی D05

مشخصات کلی دوربین

بسیار شبیه به مدل D08 هست اما بدوم مونیتور.

معروف هست به مدل mini.

دوربین-خودرو-شیائومی-70MAI-Midrive-D05-7-1 یکتانگر
شیائومی یکتانگر d05

توجه داشته باشید که در کالاهای چینی معمولا توضیحات ارائه شده در مواردی با واقعیت تطابق کامل ندارد.

اما برند شیائومی به نسبت قیمتش نسبتا مورد رضایت نسبی مشتریان بوده است.