دوربین خودرو دیجی کالا

دوربین خودرو دیجی کالا ، عبارتی است که امروزه بسیاری از مردم کشورمان برای خرید و یا کسب اطلاعات از فروشندگان دوربین خودرو ، با آن جستجوی خود را آغاز می‌کنند.

دیجیکالا که به آمازون ایران شهرت یافته بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور جمهوری اسلامی ایران و یکی از افتخارات کشورمان در فضای کسب و کار دیجیتال است.

دوربین خودرو دیجی کالا

دوربین خودرو ، یکی از کالاهای پر بازدید در وب‌گاه دیجی کالا است.

البته به علت ایرادهائی در دسته‌بندی کالاها، اقلامی همچون دوربین دنده عقب و سنسورهای دنده عقب  نیز در گروه دوربین خودرو قرار گرفته‌اند.

دوربین‌های شرکت یکتانگر ارتباطات با عنوان‌های BLACKVUE و IROAD جزو برندهای شاخص در دیجی کالا هستند که روزانه مورد بازدید هزاران مشتری قرار می‌گیرد.

اگرچه دوربین‌های حرفه‌ای ذکر شده جزو دوربین‌های گران قیمت دیجی کالا هستند اما به دلیل امکانات حرفه‌ای همچون کیفیت ضبط 4K ، ضبط صدا ، ردیابی جی‌پی‌اس ، ضبط تایم لپس ، کابل برق هوشمند ، مجهز به دو دوربین جداگانه و ده‌ها مورد دیگر، مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

مدل‌های X9 از برند IROAD و مدل‌های 750S  و 900S از برند BLACKVUE جزو پر فروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

در حال حاضر شرکت یکتانگر دوربین‌های خودروئی انحصاری خود را علاوه بر روش فروش مستقیم، از طریق دیجی کالا نیز در اختیار علاقمندان حرفه‌ای خود قرار داده است.

امروزه فروشگاه‌های آنلاین دیگری نیز در زمینه فروش کالا و از جمله دوربین خودرو فعال هستند که توصیه می‌شود حتما قبل از خرید از انها ، همه جوانب را بررسی نمائید.

بسیاری از توانمندی‌ها و امکانات دوربین‌ های خودروئی شرکت یکتانگر به علت محدودیت در قالب‌های موجود در دیجیکالا ، قابل ارئه و بیان نبوده است. و مشتریان گرامی می‌توانند پاسخ سوالات فنی خود را به طور مستقیم از بخش ارتباط با مشتری شرکت دریافت نمایند. در حال حاضر شما می‌توانید به صورت شبانه روزی با گذاشتن پیام در صفحه رسمی اینستاگرام شرکت یکتانگر نیز به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

شرکت یکتانگر ، مرجع تخصصی دوربین‌های هوشمند خودروئی در کشور ، آماده مشاوره و پاسخگوئی به شما بزرگواران است.