دوربین خودرو تاکسی

صنعت حمل و نقل مسافر و خصوصا تاکسی ، به سرعت در حال تغییر و گذر از شیوه‌های معمول به روش‌های جدید است. تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی نمونه‌ای از این تحولات هستند.

 پیشرفت‌های فن‌آوری اگرچه عموما مفید هستند اما چالش‌های جدیدی را هم به همراه دارند.

در صنعت تاکسی ، استفاده از خودروهای پیشرفته و گران قیمت ، جاده‌هائی با سرعت مجاز رانندگی بالا ، مسافران دربستی ، ارتباطات اینترنتی و راهبری الکترونیک و … از جمله مسائلی هستند که رانندگان و مالکان تاکسی را با مسائل جدیدی روبرو کرده است.

رفع مخاطرات جدید و استفاده بهینه از شرایط موجود هم برای راننده تاکسی و هم مسافر نیاز به آموزش و آگاهی دارد.

تاثیرات مثبت دوربین خودرو تاکسی برای راننده:

1 – رعایت بیشتر قوانین راهنمائی و رانندگی ، ایمنی بیشتر و حادثه کمتر

تاثیر استفاده از دوربین خودرو بر رعایت بیشتر قوانین رانندگی امری اثبات شده است.

دوربین خودرو تاکسی

تاکسی‌ها در دبی و ابوظبی مجهز به دوربین

امروزه در کشورهائی همچون کره جنوبی و امارات متحده عربی تمام ناوگان خودروئی تاکسی مجهز به دوربین تاکسی هستند.

رانندگان تاکسی نیز از این امر مستثنی نیستند و با وجود دوربین خودرو تاکسی ، معمولا قوانین و سرعت مجاز را رعایت می‌کنند و نهایتا ایمنی سفر افزایش می‌یابد.

2 – خیال راحت برای حل و فصل تصادفات و حواث جاده‌ای

با وجود شواهد مستند و معتبر به دست آمده از دوربین خودرو، معمولا ادعاهای جعلی و صحنه سازی‌های تقلبی جائی نخواهند داشت. راننده تاکسی به راحتی و با خیال راحت علت وقوع تصادف را به داوری کارشناس خواهد گذاشت.

3 – هزینه کمتر و اعتبار بیشتر برای بیمه

رانندگان تاکسی به علت تردد زیاد ، معمولا دعاوی کارشناسی بیمه‌ای زیادی دارند. با وجود تصاویر دوربین خودرو تاکسی به راحتی احقاق حق خواهند نمود.

4 – امنیت خاطر اجتماعی

روزانه صدها نفر با فرهنگ‌ها و خلق و خوهای مختلف به عنوان مسافر با راننده تاکسی مرتبط هستند. و به دلائل مختلف احتمال مشاجرات لفظی و … با مسافر وجود دارد.

راننده تاکسی با وجود تصاویر قابل استناد  به همراه صوت تمامی مکالمات، با امنیت خاطر از هر نوع شکایت و دعاوی بی مورد ممانعت می‌کند.

تاثیرات مثبت دوربین خودرو تاکسی برای مسافر

 امنیت اجتماعی و ایمنی بیشتر

مسافر می‌داند که راننده تاکسی به علت وجود دوربین هوشمند خودرو هم قوانین را بهتر رعایت می‌کند و هم اینکه در ارتباط با مسافر حسن برخورد بهتری خواهد داشت.

دوربین خودرو تاکسی

در مجموع استاندارد رفتاری راننده با مسافر ارتقاء می‌یابد.

در حال حاضر قابلیت ارتباط آنلاین دوربین‌های هوشمند خودرو در شرکت یکتانگر این قابلیت را فراهم آورده است که ناوگان حمل و نقل مسافری تحت نظارت و مدیریت متمرکز قرار گیرد.

شرکت یکتانگر به عنوان مرجع تخصصی ارائه برترین دوربین‌های هوشمند خودرو ، آماده ارائه مشاوره و راهکارهای عملیاتی برای تجهیز دوربین خودرو تاکسی است.