دوربین خودرو کرمانشاه

دوربین خودرو کرمانشاه . کرمانشاه بزرگترین شهر کردنشین ایران با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر ، و مهمترین کلان شهر در منظقه مرکزی غرب ایران است.

کرمانشاه نیز همچون سایر کلان شهرها با مشکل ترافیک و مسائل حمل و نقل خودروئی روبروست.

سال‌هاست که طرح‌های عمرانی و ترافیکی متعددی در استان کرمانشاه برای کاهش ترافیک به اجرا درآمده است.

کرمانشاه از دیرباز نیز مهمترین راه دسترسی و سفرهای زیارتی به عراق بوده و وجود بازارچه‌های مرزی نیز بر میزان تردد در این استان افزوده است.

دوربین خودرو کرمانشاه

آنچه که روشن است ، افزایش رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی توسط رانندگان شاید یکی از مهمترین راه‌کارهای کاهش ترافیک و افزایش ایمنی باشد.

تحقیقات متعددی نشان داده است که استفاده از دوربین خودرو ، رعایت قوانین رانندگی را در بین رانندگان به طور محسوسی افزایش می‌دهد.

دوربین‌های هوشمند خودرو به طور دائم همه چیز را ثبت و ضبط می‌کنند. به همین خاطر راننده به طور ناخواسته خود را تحت نظر می‌داند.

به طور کلی استفاده از دوربین خودرو استاندارد رانندگی را افزایش می‌دهد.

قابلیت‌های دوربین هوشمند خودرو

امروزه دوربین‌های آنلاین و هوشمند شرکت یکتانگر با قابلیت نظارت تصویری آنلاین ، ردیابی آنلاین ، کنترل برق هوشمند ، پوشش کامل تصویری و سایر امکانات کاربردی دیگر مورد استقبال هموطنان کرمانشاهی قرار گرفته است.

در بسیاری از کشورها مثل روسیه ، کره جنوبی و چین نصب دوربین خودرو به عنوان یک رفتار اجتماعی موثر در کاهش ترافیک و تصادفات مورد توجه است.

اگرچه استفاده از دوربین خودرو در ظاهر بیشتر برای استفاده شخصی ، افزایش ایمنی و کاهش میزان سرقت و تصادفات مورد توجه است اما در واقع نوعی فرهنگ رانندگی با سطح بالائی از شعور و مسئولیت اجتماعی است.

در حال حاضر شرکت یکتانگر مرجع تخصصی ارائه برترین دوربین‌های هوشمند خودرو ، آماده ارائه مشاوره و پاسخگوئی به همه هموطنان استان کرمانشاه در زمینه دوربین خودرو کرمانشاه است.