تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که پس از درج اطلاعات خود در فرم ثبت نام، اقدام به ثبت سفارش کالا یا خدمات نماید.

استفاده شما از پایگاه اینترنتی یکتانگر و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

شرایط عمومی

خرید کالا از پایگاه اینترنتی یکتانگر بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

خدمات و محتويات این پایگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در پایگاه یکتانگر به شرکت یکتانگر ارتباطات اصفهان تعلق دارد و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانونی خواهد داشت.

كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می‌باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می‌باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود .

 مشتری از طریق شماره تلفن همراه خود نشان‌گذاری شده و مسئولیت هر خرید مشتری با مالک خط تلفن همراهی است که هنگام سفارش خدمات به فروشگاه اعلام شده است.

پایگاه یکتانگر هيچ گونه مسئوليتی را در قبال محتويات سایت‌هایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در یکتانگر شکل می‌گیرد، پذیرا نیست.

تمام ابزاری که در پایگاه یکتانگر با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. پایگاه یکتانگر هيچ گونه مسئوليتی را در قبال محتويات پیام‌های کاربران نمی پذیرد.

ارتباط پایگاه یکتانگر با کاربران فقط از طریق yektacctv.com  و یا با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می‌پذیرد.

پایگاه یکتانگر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به دیگران واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

وب ‏‌سایت یکتانگر هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت یکتانگر تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

ارتباط مستقيم با کاربران

یکتانگر به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را از طریق آدرس الکترونیکی info@yektacctv.com  و یا شماره تلفن‌های درج شده در صفحه تماس با ما به اطلاع ما برسانید.

 

شرایط حمل و ارسال کالا

یکتانگر سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن دریافت کرده،  بسته‌بندی و برای تحویل به پست ارسال می‌شود.

یکتانگر برای رضایت خریداران گرامی امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان را فراهم کرده است. در صورتی‌ که ارسال کالا مشمول هزینه باشد در قسمت هزینه‌ها مشخص خواهد شد و یا به طور مستقیم به اطلاع مشتری خواهد رسید.

پیش فرض یکتانگر برای ارسال کالا، استفاده از خدمات پست جمهوری اسلامی است و اطلاعات ثبت نامی مشتری است.  مگر اینکه مشتری رسما روش دیگری را خواستار باشد و برای یکتانگر هم امکان انجام داشته باشد.

یکتانگر حداکثر تا 24 ساعت پس از قطعی شدن سفارش، کالا را به دفاتر پست تحویل خواهد داد. در روز‌های تعطیل رسمی، روزهای تعطیلی به زمان یاد شده افزوده خواهد شد.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد کالا، از زمان تحویل کالا به پست و اخذ کد رهگیری، تمام موارد حمل کالا از جمله زمان مورد نیاز، پیگیری مرسوله، و خسارات احتمالی در هنگام ارسال مربوط به مشتری و پست خواهد بود و یکتانگر هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

شرایط انصراف از خرید و برگشت کالا ( ویژه کالاهای فیزیکی)

مشتری تا 7 روز پس از قطعی شدن سفارش با رعایت شرایط زیر می‌تواند سفارش خود را لغو و یا کالا را عودت دهد.

۱- بسته‌بندی کالا مخدوش و باز نشده باشد.

۲- از زمان دریافت کالا توسط یکتانگر، ظرف مدت 7 روز کاری مبلغ فاکتور پس از کسر هزینه ارسال، به شماره حساب شبا اعلام شده از طرف مشتری واریز خواهد شد.

3- هزینه برگشت کالا تا محل دریافت یکتانگر بر عهده مشتری است.

4- هر گونه خدشه در بسته بندی کالا به هر دلیلی در زمان دریافت یکتانگر، موجب عدم قبول کالای برگشتی است.

یکتانگر نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است یکتانگر تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط یکتانگر دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و باز کردن بسته‌بندی و در شرایط اولیه است.

 

گارانتی

اگر در بخش توضیحات کالا شرایط خاصی بیان نشده باشد، کالای فروخته شده بر اساس شرایط عرف کالاهای الکترونیک مشمول یکسال گارانتی شرکت یکتانگر خواهد بود.

تعریف و شرایط گارانتی یکتانگر

بازگشائی بسته‌بندی کالا و نصب و راه اندازی اولیه کالا باید با هماهنگی تیم فنی یکتانگر باشد. در غیر اینصورت کالا مشمول گارانتی نخواهد بود.

اگر کارکرد کالای فروخته شده پس از نصب و راه اندازی اولیه  دچار مشکلی بود و یا بعدا دچار مشکلی شد:

مرحله اول: در صورت امکان به صورت تلفنی و یا ارتباط تصویری رفع مشکل خواهد شد.

مرحله دوم: کالا با بسته بندی کامل به محل یکتانگر ارسال و رفع عیب خواهد شد.

مرحله سوم: کالا به کشور مرجع ارسال و در آنجا رفع عیب خواهد شد.

در هر یک از مراحل فوق هزینه‌ای بایت رفع عیب از مشتری دریافت نخواهد شد.

هزینه ارسال کالا از طرف مشتری تا محل یکتانگر به عهدی مشتری است.

کالا از زمان ارسال وارد مرحله گارانتی خواهد شد.

در مواردی که رفع مشکل احتمالی، نیاز به ارسال کالا به کشور سازنده داشته باشد، مدت زمان مورد نیاز احتمالی با مشتری هماهنگ خواهد شد و مشتری باید صبوری کافی در این جهت را داشته باشد.

 

شرایط تحریم

کارکرد بعضی از قابلیت‌های کالا همچون نمایش نقشه و ارتباط با فضای ابری ، دانلود اپلیکیشن‌های اورجینال و موارد مشابه، می‌تواند تحت تاثیر محدودیتهای تحریمی قرار بگیرد. تا کنون به واسطه عملکرد تیم فنی و مجرب یکتانگر مشکل قابل ملاحظه‌ای نبوده و همه موارد و مشکلات رفع شده است. اما چنانچه محدودیتهای تحریمی خارج از کنترل و دور زدن باشد، یکتانگر مسئولیتی را در این خصوص نخواهد داشت.